Kyrkan mitt i byn

Välkommen alla åldrar

Upptäck naturen, scouting och få nya kompisar. Hela familjen kan delta, vuxna och barn tillsammans. Vi har familjespår och patrullspår. I patrullspåret samlas vi som är 8 år och äldre.

Vi börjar med korv och en kort samling innan vi delar upp oss i familjespår och patrullspår. Kvällen avslutas gemensamt med en enkel andakt.

Varmt välkomna på äventyr!

Nu kommer våren!

Vi inbjuder till en härlig vårkväll för alla åldrar. Många aktiviteter och möjlighet att umgås, äta och leka. Känn dig varmt välkommen till denna festkväll i Lindveden vid Missionskyrkan. Kvällen avslutas vid vår-brasan med tal, sång och prisutdelning! Hoppas vi ses!

Välkommen varje vecka på:

Samtalet utgår från föregående söndags prediko-text.

Varje vecka januari-maj

För alla som har tid och möjlighet finns förmiddagsfika och gemenskap

Varje vecka januari-maj

Vill du röra på dig tillsammans med andra? Badminton, lekar, bollsporter, tabata m.m.

Vi kör april ut!

Se, vilket hopp!!

Under våren är detta gudstjänsternas tema och vi utgår ifrån Efesierbrevet. Välkomna med under hela våren!

Månadsblad apr-maj

För att läsa mer om olika samlingar i kyrkan: välj "Aktuellt" i menyn! Kalendern finns under fliken Program.

Varmt välkommen till Missionskyrkan i Lindveden!

Frågor?

Kontakta pastor@lindvedensmissionskyrka.se för mer information